... ملتقى المبدعين في اللغة العبرية ...
:67:
أهلا ومرحبا بكم فى منتداكم العلمى والثقافى.... .ان كنت زائر ننتظر تسجيلك بحب وشغف .... وان كنت عضو ننتظر ابداعك وفكرك .ونتمنى ان نستفيد جميعا من أفكارنا المتبادله.....
שלום עליכם
ברוכים הבאים בפורום המדעי
אנחנו מחכים פעילות רבים
:67:
أهلا ومرحبا بكم فى منتداكم العلمى والثقافى.... .ان كنت زائر ننتظر تسجيلك بحب وشغف .... وان كنت عضو ننتظر ابداعك وفكرك .ونتمنى ان نستفيد جميعا من أفكارنا المتبادله.....
שלום עליכם
ברוכים הבאים בפורום המדעי
אנחנו מחכים פעילות רבים
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ملتقى لكل معاني الإبداع ... ملتقى ضم بين أرجاءه معلمى ومتعلمى اللغة العبرية... وكل من يرغب فى معرفة اللغه العبريه... شؤون الكيان الصهيونى والمصطلحاته ... قضية الصراع العربى الاسرائيلى ... فهو منتدى لكل من أراد معرفة الثقافات والمعلومات والمزيد والمزيد ..

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولردايو اسرائيل
المواضيع الأخيرة
» القصة الأولى (( Chikah, the dog in the ghetto )
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالخميس 30 يناير 2014, 20:06 من طرف ام البراء الدوايمة

» قاموس شنعار "عربى عبري"
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأحد 21 أكتوبر 2012, 11:00 من طرف דודו מוחמד

» هاااام : جدول إمتحانات قسم اللغة العبرية دور يناير 2011 لجميع الفرق .. بالتوفيق ..
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالجمعة 24 ديسمبر 2010, 08:23 من طرف Aziza Yousef

» הרשימה של הקיצורים בדקדוק העברי ....
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالثلاثاء 10 أغسطس 2010, 19:16 من طرف مرتضى سعيد

» عشقى وردة ريحان "مصر"
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأحد 09 مايو 2010, 07:00 من طرف Walaa Abdelmordy

» اختلاق الشعب اليهودى متى ؟؟وكيف؟؟
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأحد 09 مايو 2010, 06:52 من طرف Walaa Abdelmordy

» رددي ياجبال ** نشيد جميل وجميل
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأحد 09 مايو 2010, 06:44 من طرف Walaa Abdelmordy

» قصه عبرية حلوة اوي
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأربعاء 07 أبريل 2010, 04:53 من طرف ابوالمجد

» القواميس العبرية سجيف 2008 و ابن شوشان بأسعارمذهلة
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأربعاء 07 أبريل 2010, 03:57 من طرف IsLaM TiGeR

» הילד השתפר ..ראה " الولد تحسن ..انظر "
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالإثنين 05 أبريل 2010, 01:20 من طرف ابوالمجد

» قاموس سرياني عربي لاتيني
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالسبت 03 أبريل 2010, 02:43 من طرف ابوالمجد

» סרט אבא גנוב3
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالخميس 01 أبريل 2010, 05:17 من طرف ابوالمجد

» ايلى كوهين اخطر جاسوس اسرائيلى فى سوريا
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالخميس 01 أبريل 2010, 03:35 من طرف Walaa Abdelmordy

» معاداة اليهود (التسميه الصهيونيه معاداة الساميه)
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالخميس 01 أبريل 2010, 03:11 من طرف Walaa Abdelmordy

» אני מאהב בך לעולם ... מעת אבו אל-מגד סעד
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأربعاء 31 مارس 2010, 03:42 من طرف ابوالمجد

» השיחה השלישית "מחפשים עבודה"‏
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأربعاء 31 مارس 2010, 01:50 من طرف ابوالمجد

» קבוצה לשיחות בעברית במציאות
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأربعاء 31 مارس 2010, 01:48 من طرف ابوالمجد

» انا وسفينتي ( بقلم أبوالمجد سعد )
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأربعاء 31 مارس 2010, 00:17 من طرف ابوالمجد

» منقذتي ... ( بقلم أبوالمجد سعد )
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالثلاثاء 30 مارس 2010, 04:41 من طرف ابوالمجد

» جئت بمعذبكي ( بقلم أبوالمجد سعد )
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالثلاثاء 30 مارس 2010, 04:40 من طرف ابوالمجد

» هي والسرطان ( بقلم أبوالمجد سعد )
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالثلاثاء 30 مارس 2010, 04:38 من طرف ابوالمجد

» لماذا حيرتي وإرتباكي ؟! ( بقلم أبوالمجد سعد )
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالثلاثاء 30 مارس 2010, 04:37 من طرف ابوالمجد

» كم احب تلك اللحظة ( بقلم أبوالمجد سعد )
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالثلاثاء 30 مارس 2010, 04:35 من طرف ابوالمجد

» التسليح الكيميائي الإسرائيلي
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالثلاثاء 30 مارس 2010, 04:03 من طرف ابوالمجد

» السمات الأساسية المميزة للأدب المقدس العبري
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالإثنين 29 مارس 2010, 06:01 من طرف Walaa Abdelmordy

الساعه
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ابوالمجد - 177
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_vote_rcapأنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_voting_barأنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_vote_lcap 
Walaa Abdelmordy - 167
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_vote_rcapأنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_voting_barأنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_vote_lcap 
Aziza Yousef - 142
ahmed kamal - 116
الصحفي - 85
mohamed yehya - 81
Simon Mikhail - 57
islam abd el-hakeem - 38
Ahmed Alaa - 30
manar awaad - 27

أمثال وحكم مأثورة

אי אפשר לבר בלי תבן

... لا أحد خالى من العيوب ....

.. من أجمل ما قيل ..

من أجمل ما قيل في الإخلاص ::..

لن تكون عظيماً عند الله وعند الخلق حتى تكون عظيماً في عبادتك، وما ارتفع شيء إلى السماء أعظم من الإخلاص، وما نزل شيء أعظم من التوفيق ،،وبقدر الإخلاص يكون التوفيق

.. أضف إلى معلوماتك ..

هل تعلم أن::...

<عندما يولد الإنسان يكون في جسمه 300 عظمة ، إلا ‏أن ذلك العدد يتراجع إلى 206 فقط عند الوصول إلى سن البلوغ...

أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش))

marwa magdi
Walaa Abdelmordy
ابوالمجد
Aziza Yousef
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Aziza Yousef
Admin
Admin
Aziza Yousef

أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) Empty
مُساهمةموضوع: أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش))   أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2009, 09:23

أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 218297 نعم ....

ماهي أول ردة فعل لك ....

إذا جاء إليك شخص وقال لك في وجهك فجأةااااااااااااااااااا ..... ومن كل قلبه وبملئ فمه ::: .....

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

غضب

..... غضب ((( أنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا .... أكرهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك )))) غضب ....

غضب

.

,

.

.

.

فما هي ردة فعلك الأولى وما هو أسلوبك الذي ستتبعه وبكل صرااااااااااااحة..... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.... أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 218297 أود أن نجعل من هذا الموضوع موضوع للنقاش والحوار بيننا .. نستطلع من خلاله الآراء ... ووجهات النظر أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 218297 ..
https://hebrew44all.ahlamountada.com
ابوالمجد
Admin
Admin
ابوالمجد

مُساهمةموضوع: رد: أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش))   أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2009, 09:58

في الحقيقة سأندهش وأحاول ان اعلم منه ما سبب قوله لذلك ربما لم اكن اخذ في عين الاعتبار ان بعض افعالي تؤذيه وتسبب له الالام وسأحاول ان امتص غضبه واعرف الاسباب
Walaa Abdelmordy
Admin
Admin
Walaa Abdelmordy

مُساهمةموضوع: رد: أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش))   أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2009, 18:12

:shock: موضوع غريب ولكن مثير للنقاش بل لابداء الآراء :shock:

فى البدايه طبعا سيتضح الوجه بعلامات من الدهشه فهذا شيئ بديهى فى الشخصيه .
وبكل حب وود سأساله لماذا قلت هذا ؟؟؟؟ وانا بداخلى احاول تذكر كل ما قمت به من افعال تجاهه باحثة عن سبب.
وسيبدأ حوار بيننا لمناقشة الاسباب التى أدت الى هذا.

والمشكله فى شخصيتى أن هذا الموضوع سيكون شغلى الشاغل وسأفكر فيه حتى أصل الى نهايه ...وان وصلت فلن انساه ابدا طوال حياتى.

شكرا على الموضوع عزيزه لانه فى النهايه يبين شخصية من يبدى برآيه.
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 226278

marwa magdi
عضو جديد
عضو جديد
marwa magdi

مُساهمةموضوع: رد: أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش))   أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالأحد 02 أغسطس 2009, 22:41

فعلا هتبقى حاجة غريبة بس انا عن نفسى مش هاضايق بالعكس انااحترم الشخص الى قالى كده لان ده دليل على انه شخصية صريحة وهاحاول اهديه الاول من ناحيتى وبعدها افهم منه ليه قالى كده وساعتها هاعتذر منه ويمكن نكون اصدقاء ابديين كمان لان انا لى اصحاب كتير ابتدين كده ودايما بيبقى الموضوع سوء تفاهم لان اى اتنين فى البداية مش بيبقوا فاهمين بعض لان طبيعتهم اكيد بتبقى مختلفة .
احييكى على اختياراك لموضوعاتك ياعزيزة بجد موضوع يثير التفكير فالعقل وغير متوقع بس بجد روووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة واتمنى منك المزيد من الافكارة المتميزة والجديدة
manar awaad
عضو جديد
عضو جديد
manar awaad

مُساهمةموضوع: رد: أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش))   أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالإثنين 03 أغسطس 2009, 03:53

شكرا عزيزة على الموضوع
ردى هيبقى ربنا يسامحك :(
Aziza Yousef
Admin
Admin
Aziza Yousef

مُساهمةموضوع: رد: أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش))   أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالإثنين 03 أغسطس 2009, 06:37

أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 540272 أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 540272 شكرا جزيلا إلكم يامن أحببتكم في الله .... أخي في الله " أبوالمجد" & حبيبة قبي " ولاء " & حبيبة روحي " مروه " & عمري " منار "..... على مروركم وتفاعلكم ونشاطكم ووجهات نظركم ... وكلماتكم الرااائعة مثلكم .... فتقبلوا خالص تحياتي أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 540272 أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 540272

أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 540272 أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 540272 وإلك " منار " بحكي :: .... نوووووووووووورتي منتداكي بانضمامك ... والله اتبسطت كتييييييييييير .... فمرحبا وهلا وسهلا فيك يا عمري ... وبنتمنى نشوف إبداعاتك الحلوه مثلك أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 540272 أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 540272

أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 540272 وبدنا تفاعل ونشااااااااااااااط أكتر يا شبااااااااااااااااااااب أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 540272

أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 375890

https://hebrew44all.ahlamountada.com
yousra
عضو جديد
عضو جديد
yousra

مُساهمةموضوع: رد: أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش))   أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالإثنين 03 أغسطس 2009, 06:44

هو لو شخصيه محترمه ومحبوبه لو مش كويسه
هدايق جدا من نفسى وهروح افهم واحاول اغير وممكن لو غلط اعتذر منه وممكن نكون صحاب
بس هفضل فترة مدايقه جدا من نفسى لانى ديقته وعمرى ماهنسى ده عشان وكل ماعمل حاجه ممكن افتكر وادايق
بس لو مش كويسه مش هدايق بس ممكن احس انى اعطيته اهميه وهو لا يستحق وممكن اضحك من الوقف

أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 441449
سومه
عضو جديد
عضو جديد
سومه

مُساهمةموضوع: رد: أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش))   أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالسبت 22 أغسطس 2009, 03:13

طبعا فى البدايه هندهش منه واقوله ليه انت بتكرهنى ولو قالى حاجه وحسيت انه فى حاجه كانت بضايقه منى هحاول اغيرها على قدر المستطاع ولو هو بيكرهنى منه لنفسه دى حريه شخصيه والاغلب انه لما يعرف الشخصيه اللى قصاده كويس ممكن مكنش قال كده وهسيب الشخصيه دى لغايه لما يقرر هيفضل يكرهنى ولا هيغير رايه
أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) 226278
الصحفي
عضو فعال
عضو فعال
الصحفي

مُساهمةموضوع: رد: أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش))   أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش)) I_icon_minitimeالسبت 22 أغسطس 2009, 04:32

في الحقيقة سوف أعرف ما هو السبب وبعد ذلك لو انا مخطئ فسوف اعتذر

وانما لو هو اللي مخطئ فسوف اتبع معة اسلوب المشاورة لحد ما يستوعب الحقيقة

مع تحيات الصحفي

أنا أكرهك...!!.. (( موضوع للنقااااااااااش))
صفحة 1 من اصل 1